Hej Biddi :smt058Citer:
Oprindeligt indsendt af Biddi hos "Fleur"
Vil det så sige, at du ikke alene har forberedt det hele, men ovenikøbet havde kræfterne tilovers til at nyde bordets glæder sammen med dine gæster :shock: .... Hvis ja, er det sørme meget mere end jeg nogensinde kunne præstere.... så det er jeg holdt op med. Og nu er det sådan, at enten skal vi have fondue eller må gæsterne komme med hvert deres fad... ellers står jeg af, desværre.
Jeps, det med strømmen fik mig straks til at tænke på dig i tide og utide. Jeg er endda begyndt at holde øje med nyheder på denne konto. Man kunne jo ikke, i tilfælde af et totalt nedbrudt få gang i sin computer heller.... så den stod på telepati.... hele Julen igennem. Du har dog ikke "kaldt", så måtte det jo nok være i orden.
Og ham, naboen med det udvendige lys under el-krisen.... han skulle tvangssættes på en dynamo-cykel og få lov til at træde på pedalerne helt til Nytårsaften... hmm.... så kunne han lære det... kunne han :smt018
Et eller andet sted håber jeg også, at tingene vender nok til, at vi få lidt mere glæde af at "lytte" til dig end tilfældet var her i december http://www.langkawi.dk/midis/58.gif .... specielt håber jeg, at du gider skrive "fast" om dine tandlægebesøg... hvis emnet ikke er for trælst for dig at tænke på :smt056 . Hvorom alt er, kan det fra nu af kun gå fremad og det nytter ikke at se sig tilbage og tænke på, hvad der evt. allerede er sket.... Kræfterne skal bruges på at komme sig og ikke på ærgrelser, synes jeg. Vi er alle meget forskellige og dømme ud fra dit humør og dit fine væsen - er du sikkert en af dem, hvis organisme har formået at håndtere alle plomberne og minimere den uønskede effekt på kroppen.
Vi snakkes Sveske... knus :smt058
Anina :smt039