Jeg kan lige så godt lægge ud med....
Jeg kan lige så godt lægge allerede nu ud med, at hjemme hos os bliver der ikke mange synlige Julepynt, sammenkomster og andet Julestads..... ikke i år. Men vent lige med at spændere de mange trøstende ord I sikkert vil komme med hen ad vejen.....
....det er helt i orden med os.... i år har jeg været ude og handlet isenkram til køkkenet nok til mange års julegaver.... junioren flytter under eget tag og i denne anledning har hver eneste december dag været en "Juleaften". Jeg har ikke haft spænder-bukserne på i den grad i meget lang tid - om nogensinde....
....og om lidt pakker vi bilen og futter afsted til sønnike`s nye lejlighed hvor jeg vil hjælpe ham med at pakke ud, få sikkert på puklen for alle disse "unødvendige" anskaffelser og vende hjem i aften til den skinkesteg, som sat i ovnen med timer på - burde give os en steg med timian-svær og masser af god fond til årets bedste brunsovs. Med hasselbak-kartofler og en god klat af tyttebærsyltetøj - venter vi os et fyrsteligt måltid nå vi er tilbage engang i aften.
Af samme årsag er også julegaverne suspenderet i år.... men bare vent til 2006... så bliver Julen (igen) til et helt specielt højdepunkt i december og en anledning til, helt sikkert at kunne skrive om meget mere end i år.
Hvordan kommer det til at gå i de andre hjem i aften? Glæder mig til at læse alle beretninger - hvis I ønsker altså at skrive om det her :-k
Det håber jeg jul07
Mange kram fra Anina :smt039