Til alle her på Overgangsalderen.dk og Gæsterne
Jeg vil meget, meget gerne tage mig den frihed og fornøjelsen af, at ønske alle tilmeldte og uden undtagelser - alle Gæster - en god højtid nu der kun er et par dage til Juleaften, og endnu vigtigere.... kun 10 dage til det nye år 2006.
Der er mange mindre og store planer forbundet med Årsskiftet, både ude i hjemmene og herinde hvor vi har et mødested for erfarne, og alle på hver sin måde så absolut livskloge kvinder, som selv i "tynde" tider finder et overskud at dele med hinanden her på Overgangsalderen.
Dette og meget, meget mere vil jeg gerne have lov til at takke for på egne og alle de andres vegne, som er her nu, har været hos os før eller har kun sjældent en mulighed for at kigge forbi....
jul03 Med de bedste ønsker :smt058 for det næste, gode og fuldt af gode nyheder år 2006 vil jeg gerne have lov til at sende en byge af knus og varme tanker til alle, som læser disse ord.
Forums Admin jul12
Håber det bedste for alle på denne side i det nye År
Kære allesammen
Glædelig Jul og et godt Nytår til alle jer der skriver indlæg,det er altid glædeligt at læse denne side,og jeg håber at flere Gæster vil benytte sig lejligheden til at læse denne side og måske få et godt råd og komme i godt humør.selv glæder jeg mig da, jeg ved at det nye år vil bringe en stor forandring i mit Liv
Kærlig hilsen til alle jer fra Børge i Allerslev
:) :lol:
Re: Håber det bedste for alle på denne side i det nye År
Citer:
Oprindeligt indsendt af Børge
Kære allesammen
Glædelig Jul og et godt Nytår til alle jer der skriver indlæg,det er altid glædeligt at læse denne side,og jeg håber at flere Gæster vil benytte sig lejligheden til at læse denne side og måske få et godt råd og komme i godt humør.selv glæder jeg mig da, jeg ved at det nye år vil bringe en stor forandring i mit Liv
Kærlig hilsen til alle jer fra Børge i Allerslev
:) :lol:
Tak Børge :smt052
Et rigtigt Godt Nytår i Allerslev jul09