Oprindeligt indsendt af Kip
Kære Joanna
Jeg vil prøve at give dig et svar på hvordan healingen forløb.
Jeg lagde mig på briksen ca 10 min før, for at falde til ro. Jeg havde tændt varmetæppet og hørte afslapningsmusik.
Jeg slappede af inden kl. 21.
Efter et stykke tid blev jeg meget afslappet, men havde hele tiden fokus på mit åndedræt, jeg skulle mange gange trække vejret dybt og helt ned i maven.
Pludselig følte jeg som om min mave blev iskold, og det blev den ved med at være et stykke tid efter healingen. Det var det nederste af maven og lige som udvendig at den blev kold. Pludselig tof jeg mig selv i at mærke på mine ører, de var også iskolde, men når jeg mærkede var de varrme.
Der er ingen tvivl om, at der skete noget med hensyn til vejrtræning og den sjove kulde jeg mærkede. Det var ikke nogen ubehagelig kulde, men den var der bare. Jeg var så træt bag efter, at jeg skyndte mig i seng. Jeg er først stået op kl. 9.30 i formiddag, så der er noget der har givet ro.
I går havde jeg ondt i hovedet og i lysken, jeg kunne næsten ikke holde ud at gå inde i Randers, hvor jeg var inde at handle sammen med min veninde. I dag er det væk. Der er dog stadig noget der driller lidt i den ene side af hovedet, men ikke så meget som i går.
Så Joanna du nåede mig, det er jeg sikker på. Tusind tak !!!!!!!!!!!!
Det er underligt, man kan nå hianden så langt væk fra.
Jeg skriver senere, hvis der dukker noget op omkring healingen.
Jeg drømte meget i nat.
Min mand min svoger og jeg sejlede ud i stormvejr i en træpram, vi kom ikke hen hvor vi skulle, men vi red oven på bølgerne i sådan en glidende, let bevægelse. Folk snakkede om at min mand opg svoger var gode til at sejle. Der var en pige soam var faldet af en anden båd, som min kar guodede mig hen til. Jeg fik hende reddet og hevet op på en bro.
Derefter drømte jeg en anden drøm, hvor jeg besøgte en dagplejer som har været min kollega, det var noget med hendes mand bville hjælpe mig, og han gerne ville hente medicin til mig. Kollegaen var halvsur og jeg kunne ikke rigtig snakke med mig. Hun forvirrede mig. Min gamle leder var også inde i billedet. Jeg ville gerne selv have to børn i dagpleje, men der var ingen slutning på drømmen.
Så, Joanna du satte gang i noget og nu er jeg spændt på, hvordan dagen går.
Tusind tak. Du er sød.