Clairvoyante.... ga` ikke noget.....
Citer:
Oprindeligt indsendt af Joanna
Vær med til at gøre Sol spændende
Hej alle
Har du et specielt emne inden for det alternative, spirituelle, mystiske, okkulte, eller måske
videnskabelige område, som du gerne vil fortælle om, eller har du fundet en spændende artikel på nettet, du gerne vil dele med os andre, er du velkommen til at indsætte den i Sol.
Kærlig hilsen
Joanna Sol
Jeg vil da godt indlede denne her afdeling ;-)
Jeg har - en til tider - uhensigtsmæssig adfærd, som udtrykker sig i snerren og bidden af og overfor mine allerkæreste - det være sig de mænd jeg har haft (og har) og min søn, da han boede hjemme…
Når det så er sagt, så vil jeg osse gerne sige, at jeg er blevet bedre/roligere/mere tålmodig med alderen…
Jeg har selv følt det som en slags undertrykt vrede…eller noget jeg ikke ved, hvad er, men vrede kommer nærmest…
Jeg har kunnet forklare det med, at jeg dybest set er født uønsket…
Det var lidt forståelses-indledning ;-)
Så var det jeg mødte en mand, som bar mig på hænder og slet ikke vidste alt det gode, han sku' gøre for at glæde mig…
Vi giftede os…
Og fanme om jeg ikke osse snerrede utålmodigt af ham…hvilket førte til lange snakke om mulige årsager OG eventuelle løsninger på og til denne - for ham - meget overraskende adfærd, for som han sagde: Det sker i løbet af et splitsekund…
Jeg ku' jo gå til en clairvoyant, ikke så meget for at få en konkret løsning, men mere for at få hjælp til at finde de rigtige værktøjer (som jeg ved vi har inde i os)
Jeg forestillede mig, at den clairvoyante ku' pege på et sted i min (tidlige) barndom, som det mest konkrete ;-)
Jeg valgte en clairvoyant på Frederiksberg…han ga' ikke noget…
Jeg valgte en clairvoyant over internettet…hun ga' ikke noget…
- jo måske ga' hun mig en slags dårlig samvittighed, for som hun skrev:
ALDRIG havde hun været ude for, at så lidt passede…
Så faldt valget på en dyrere en i Tåstrup…han ga' ikke noget…
Så blev det en mere kendt og endnu dyrere en i Jylland…heller ikke han ga' noget…
Og ægteparret jeg valgte for at få en kombineret astrologisk/clairvoyantisk konsultation,
ku' heller ikke bidrage med noget jeg ku' bruge…
Nå, tænkte jeg…'man' kan åbenbart ikke 'se' noget på/i/omkring mig…og det til trods for at jeg kan læses som en åben bog og var meget imødekommende og hjælpende på vej overfor alle seerne…
Og nu var der brugt penge nok på den sag… ;-)
Indtil jeg læste om hypnose…
Det er sg da det jeg skal prøve, tænkte jeg…
I mellemtiden var min mand blevet min eksmand, men han betalte og lod mig overnatte hos sig på Fyn, hvor hypnotisøren holdt til…så jeg havde støtte, hvis det tog hårdt på mig…
En meget sympatisk og meget tillidsvækkende hypnotisør…
Men jeg lod mig ikke hypnotisere…
Smadder ærgerligt, for hvor ville - og vil - jeg dog gerne finde ud af, hvorfor jeg er så irriterende utålmodig og snerrende…
Jeg kan forstå, at hypnotisøren ikke ga' noget…det har formentlig en del at gøre med mit behov for kontrol (at bevare overblikket) at gøre…
Men de clairvoyante har skuffet mig…
Nu tænker jeg, at en grafolog måske ku' være en god 'værktøjsfinder'…
Har i andre erfaringer med clairvoyante?
mvh/ann-vibeke