Re: Jeg ved en lærke rede
Ih Carmen... du må forsigtig holde øje med din lille "plejefamilie" og holde os underrettet :razz:
Det er da spændende om den lille fuglefamilie kan finde sig til rette det nye sted :august6
Hej Carmen.
Det er heldigt, at fuglemor stadig vil kendes ved sit kuld, selv om de er flyttet!
Det er jo lige nu, fuglene yngler - derfor må vejrabatterne heller ikke slås, før yngletiden er ovre.
Anne :smi055
Hei Carmen.:smi054
Legger ved en link så du kan finne ut hvilke fugler du har fått i familien:
http://fuglar.no/galleri/lyder.php :smi008
En deilig historie - bare fuglemamma er tilbake....
Jeg gætter stadig på at det er en lærke, men jeg vil ikke gå for tæt på den, men holder øje så godt jeg kan.
I morges meget tidligt lige før jeg kørte på arbejde var jeg nede og kikke, og da var der ingen fuglemor i. Men her til aften var hun. Jeg listede så forsigtigt så tæt på jeg turde, og så hun fløj op, og ind i hækken lige ved siden af. Så jeg listede hurtigt væk igen.
Men hun er så hurtig at jeg ikke når at se hende rigtigt. Men der er da håb forude.
Kærlig hilsen
Carmen
:smt026 Vil bare sige at der er unger i reden nu
Kunne lige se toppen af mor fugl inden hun fløj da jeg nærmede mig, og kunne så se en lille nøgen klump der bevægede sig. Ville ikke gå tættere på, så kunne kun se lige nøjagtig at i hvertfald et æg er udklækket
Kærlig hilsen
Carmen