Hmm... "krumspring"? Så kan jeg bedre forstå at du
tror, at det er passè for altid....
Skal jeg være helt og aldeles og hudløst ærlig - havde jeg ej heller i mine unge år orket sex med krumspring.... Det er faktisk meget sjældent (om overhovedet) at "krumspring" holder hele livet og når man en dag vågner op og konstaterer, at de der krumspring er bare for kedelige i længden og man kan nærmest forudse hvad der skal ske om et minut, om tre minutter og om ti minutter (hvis man er "heldig")... kan man til sidst blive omsluttet af en altfortærende træthed bare ved tanken.... :bwadr:
Mændene er altså ikke specielt opfindsomme og når de endeligt (tror de) er det - bliver det ofte noget enten grænseoverskridende stads eller ny vin på gamle flasker (eller var det omvendt :-k ).... og kort efter er man lige vidt igeeeeen. Man er altså nødt til at tænke nyt og satse på noget andet end "bare" krop (mændenes sædvanlige fejl).
Jeg har nu aldrig givet så meget for hyrdetimerne, hvor man havde svømmet i sin egen sved og dagen efter kunne mærke selv de muskler man ikke vidste man havde.... Personligt mener jeg, at denne beskrivelse handler om andet end sex og erotik. Erotik er rolig og fredelig, hvor oplevelsen og kroppen følge ad for at mødes oppe i følelserne og tankerne... altså mellem ørerne på os selv - mænd som kvinder.
Disse gymnastiske præstationer mændene så ofte hylder - gør de kun i mangel på bedre og fordi det er det eneste de kender.... I virkeligheden bor erotik mindst under bæltestedet og mest over nakkehøjden og man har kun chancen at nå dertil hvis man erkender betydningen af ordene:
enkelthed, hengivenhen, samhørighed, tillid, fortrolighed, taknemmelighed, ro og følelsesmod.
Og dette gælder både mænd og kvinder. Og som I sikkert ved - er denne "bukèt" ikke så almindelig, men ikke desto mindre - er den også en "billet" til en helt anden erotik end vi er vant til - unge som ældre, hinsides tiden og alderen.
I har nok nu (Anne og Anne :smi003 ) gættet at jeg er ikke specielt enig med jer i, at alderen har noget at sige her, når snakken falder på "tabet" af sexlysten. Ikke i min verden. Og heller ikke i din - AnneC - hvis du har mod på at tænke andre tanker end du er vant til.
Har du det - Anne C? :smt052
Jeg kan godt fortælle mere, hvis du har lyst til at høre mere :smi054
Eller er der måske andre, der kunne tænke dem at få løftet sløret for den evige, aldersløse erotik, der kun kan blive bedre af at alderen skrider frem? :smi023