Re: Mmmmmm.... stegt flæsk
Weeee - hvor jeg glæder mig til en gang stegt flæsk! Det er noget, jeg ellers aldrig laver, men det må jeg prøve.
Knus, Anne - der i dag fik frikadeller og stuvet hvidkål. Det er nu heller ikke at kimse ad! :smi0055
Det lyder godt med det flæsk. Det skal jeg også prøve. Jeg har lige sagt til min mand at jeg vil lave en madplan for næste uge. Jeg er slem til at vente til sidste øjeblik og så står jeg og mangler både det ene og det andet, når jeg skal i gang med madlavningen. Jeg vil prøve ovnen af i næste uge. Min mand skal have fødselsdagsgæster i morgen og så skal vi have flæskesteg med kartofler og brunt sovs. Vi skal have is til dessert, så det bliver en aften med masser af kalorier uhm... Vi bliver 12, så vi skal bruge den almindelige ovn i morgen.
Bea :august1
Pyha, Anina... det er altså "tarveligt".
Min datter og jeg elsker stegt flæsk med persillesovs, men har vægtårsager også holdt os fra det... og selvfølgelig også, fordi det sviner så meget, når man laver det.:smi008
Men med din beskrivelse af, hvor nemt det er at lave, så bliver det nok alligevel lidt oftere igen. Tror faktisk, at det bliver det første, jeg vil forsøge mig med, når ovnen en dag er i hus.:smi071
Flæskesteg lyder også spændende... mums.
Tænk, nu løber mine tænder i vand.:smi043
Jeg må hellere skifte emne/tråd, før jeg kaster mig frådende over indkøbene.
:smi004