Citer:
Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum. #-o Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....
Skrevet af Yvette: Fre Dec 01, 2006 1:36
Hei jenter! :smt039
Jeg heter Yvette, kommer fra Norge, og er så heldig å ha funnet dette forumet. Jeg håper dere forstår mitt norske språk. Jeg har lest i mange av trådene her, og jeg håper jeg får lov til å være her sammen med dere. Det ville glede meg veldig da jeg synes her er kjempekoselig!
Kort om meg selv. Jeg er 50 år. Kommet i overgangsalderen og fikk konstatert hypothyreose for 2 år siden. Har gått på den norske thyroxin som heter Levaxin. Har forstått at det er den samme varianten av deres danske syntetiske. Jeg har ikke hatt god hjelp av den og importerte derfor Armour, som er biologisk og inneholder bådet T3 og T4. Jeg har gått på denne i 3 1/2 måned bare så jeg kan ikke referere til noen revolusjonerende resultater ennå, men jeg er spent. Bør kanskje skrive mer om dette i stoffskifterelaterte temaer.
Ellers trimmer jeg masse. Har gjort det i mange år. Jeg har vært aerobicinstruktør i over 20 år, og insturerer nå step. Ellers lemper jeg spinningsykkelen min ut på altanen og tråkker i vei i frisk luft! Fantastisk! :D Jeg har nydelig utsikt til havet og til fjellene. Har tråkket mange mange skritt i disse vakre fjellene jeg er omkranset av. Jogger litt. Måtte redusere pga slitasje i knær. Derfor mer sykkel.
Jeg er singel, bor i mit hus sammen med min flotte sønn på 26 år! Jeg har jobbet som konsulent og saksbehandler i Skatteetaten, men er nå uføretrygdet. Sliter med søvn, men har håp om at det skal bedre seg.
Her er så mye knus og kram så jeg kommer med min norske KLEM :smi001
Så litt fra meg i en sen nattetime....Håper å bli kjent med dere! :smi0055