så kom han!!

laura

New member
Hej alle sammen nu er jeg blevet mormor igen :D en dejlig stor dreng på 4100g og 55lang han blev taget ved kejsersnit ,da hovedet lå opad og han var for stor til at vende ,så det var den eneste løsning.Min datter har det godt efter omstændighederne,hun ville jo helst have født normalt, men det var det bedste for hende og ham .Nu skal de hjem idag og det glæde hun sig til .jeg venter nogle dage med at besøge hende,da vi selv er angrebet af infleunza og vi skulle jo nødig smitte lillemand .Håber at i alle har det godt og må få en god dag ,så vil jeg lægge mig igen under dynen og se at blive rask så jeg kan komme han og se den lille igen knus laura :smt061 :smi14

Hej Laura

Jeg vil lige ønske dig tillykke med det lille vidunder. En stor og stærkog sikkert verdens flotteste baby. Tillykke tillykke. :smt041

God bedring til dig. Du kan jo ikke vente med at se den lille gut. Jeg ved det vi være meget svært at vente, men hvad gør man ikke for ders skyld?

Knus og kram fra B :) ea

Yvette said:
GRATULERER med barnebarn!

Godt å høre at alt er bra! Lykke til og klem :smi054
Og ikke "kun" det Yvette :smt039

Hvis jeg husker korrekt - har Laura nu hele 4 børnebørn + har hun selv en lille datter på 3 (?) år derhjemme. Sikken en heldig mor og mormor hun er.... =D>

Tillykke med familieforøgelsen - Laura :smi068

Tusind tak alle sammen :D Og det er nemlig helt rigtig hvad anina skriver ha ha :lol: :smi001 knus den seje mormor og mor :smt061

Anina said:
+ har hun selv en lille datter på 3 (?) år derhjemme. Sikken en heldig mor og mormor hun er.... =D>

WOW! SÅ heldig du er da!

:norge4 Enda mer lykke til! For sent for meg med flere barn... :cry: Og sønnen vil heller ikke ha barn..ikke på lenge ennå....sier han....

Kære Laura.

Et stort tillykke med dit nye barnebarn! Hovedsagen er, at det hele er gået godt, så er det jo ligemeget om fødslen foregår på den ene eller den anden måde.

I disse timer venter jeg på at blive farmor! Min søn ringede ved 4-tiden og fortalte, at fostervandet var gået, så nu skulle han skynde sig hjem og køre lillemor til sygehuset i Randers!

Knus, Anne :smi055

Kære Laura...

Tillykke med det lille (store) nye familiemedlem.... Han er da en pæn str.

Og god bedring til dig!

Hej Laura ! Tillykke med med dit 4. barnebarn. Det glæder mig at Mor og Barn har det godt . Nu må du passe godt på dem. Jeg ønsker dig og din familie god Weekend.

PS :Kan forstå at du har fået influenza, jeg vil ønske dig god bedring. Mange hilsner og tanker
Fie :smt039

Back