admin
Chefen
Velkommen på Overgangsalderen.net
Overgangsalderen.net har været vores hjertebarn siden 2005, da sitet blev oprettet for en håndfuld kvinder der har mødt hinanden på Netdoktor, der efter et par år varslede en ombygning, og derfor sletning af daværende forum.
Vi skulle i hvert fald ikke miste kontakten med hinanden, var den primære årsag til oprettelsen af Overgangsalderen.net , dengang .dk , men Internettets vegne er lige så uransagelige som gudernes.
Venner for livet blev det ikke til og i dag er her kun ganske få profiler der fortsat holder skansen, passer på de mange, værdifulde ord der blev betroet hinanden af mange vidunderlige kvinder, der dog (på typisk kvindemanèr) aldrig selv opnåede den fulde, retfærdige erkendelse af netop at være vidunderlige mennesker, i den grad værd at huske, lære af og om i den fremtid som er her nu, og som fortsætter.....
Overgangsalderen.net vil blive husket som værende et af de danske sites, der (for)bliver længst på Internettet i Danmark. Foreløbigt har vi været her i 11 år, og vi fortsætter, nu tilpasset den nye digitale verden, hvor en stor del af vores gæster kommer til os via mobiltelefoner og tablets. Vil du vide mere om os, om vores baggrund og lidt om vores historie - klik her (Om os - status 2009)
Indtil videre Overgangsalderen.net er under ombygning. Det betyder at i løbet af ugerne 22-33 vil der ske en del ændringer, hvorfor det som gæsterne ser en dag, kan se anderledes ud dagen efter. Muligvis før, men senest fra september vil Overgangsalderen.net fortsætte i den form, funktion og layout, vores webmaster og ejer ønsker at sitet fortsætter fremover.
Millioner af nye ord til et utal af hjertesager og temaer venter allerede.... og lover en spændende rejse i en verden af sjældne tanker og følelser, vores gæster vil opleve her, idet som en af kloge venner sagde forleden: "efterhånden føler jeg, at hvis jeg gerne vil læse noget virkelig interessant på Nettet, er det er lige før at jeg er nødt til selv at skrive det."
Det forbliver en interessant rejse for enhver, der med jævne mellemrum vender tilbage til os.
Velkommen til Overgangsalderen.net