Mormor Jeanne :-)

admin

Chefen
Hej Jeanne
163.gif

Er det ikke nu snart, at du skal være mormor? Hvordan går det med det vordende forældrepar?

Knus :D
Admina

Kære Jeanne

Ja, det er længe siden, vi har hørt fra dig - håber alt er vel? :D

KH
Sally

Kære Jeanne

Åh, jeg troede, at når der var noget nyt på denne tråd, så var det fordi du VAR blevet mormor!!

Håber, at alt går vel?

Knus
Linda

Hej til jer alle.
Nej jeg er ikke blevet mormor endnu, men min datter har det rigtig godt, og alt er som det skal være, hun har lige været til jordmoder og den lille vejer 2,2kg nu, og fødslen er omkring den 19nov, puha jeg kan næsten ikke vente længere. Stor knuzer fra Jeanne. :smt008

Kære Jeanne

Mit "lille" barnebarn er nu blevet 4 mdr. og vejede 9 kg. på "fødselsdagen"...
Og det udelukkende på mors mælk! :shock:

Knus
Linda

Kære Jeanne!

Ventetiden er lang - men dejlig! Jeg håber, at du får "lov" til at være mormor på fuld tid! :D

Kære Linda!

FLOT - jeg håber din datter fortsætter med at amme længe endnu - børnene har bare så godt af det på alle måder - og de bliver også mere intelligente ( min datter er ret knøw - men om det er modermælken indtil hun var 14 mdr. der har gjort det, ved jeg ikke... :roll: )

KH
Sally

Kære Sally

SELVFØLGELIG er det da modermælken OG dine gode gener!!! :D :D :D

Kære Jeanne!
Jeg kan godt forstå, at du glæder dig!
Og hvor er det dejligt, at alt går, som det skal! :D

Knus
Linda

Sally said:
FLOT - jeg håber din datter fortsætter med at amme længe endnu - børnene har bare så godt af det på alle måder - og de bliver også mere intelligente ( min datter er ret knøw - men om det er modermælken indtil hun var 14 mdr. der har gjort det, ved jeg ikke... :roll: )
Hmm...... stakkels Markowitch i så fald :?
Han har aldrig nogensinde fået andet indenbords end NAN
157.gif
da han var spæd og sålænge det varede.....

..... han nægtede ganske enkelt at lade sig amme. Det gik ikke hurtigt nok, rigeligt nok og i det hele taget skulle man "arbejde for føden", og de var han ikke indstillet på
47.gif
. Der skulle to ekstra huller i flaskesutten, før han ville spise - men så gik han også til dèn med krum hals - flasken var tømt på ingen tid....

.....gad vide hvad der ville så være af ham, hvis han så ovenikøbet var ammet, når selv uden mener jeg ikke der fattes noget i dag man ellers kunne henføre til den manglende amning.

Knus :)
Admina

Godt admina.

Jeg har altså også to kloge og intelligente døtre, som osse er startet med sutteflasker. Allomin, hed det vist :)

Ja den lille startede endda med sondemælk, hvilket siges at være meget værre en "bare" at være flaskebarn :) Og hun er simpelthen det klogeste, smarteste, sødeste og bedste barn =D>

Stort smil fra Bodil.

Hej allesammen. jeg er ked af at i ikke har hørt fra mig længe, men jeg har skiftet internet og det har desværre taget sin tid. Men men jeg kan fortælle at jeg er blevet mormor til en dejlig pige, det blev jeg den 27/11 kl 0220, hun vejer 3650 og er 53cm lang, min datter havde desværre en hård og langtrukken fødsel som endte med kejsersnit, hun mistede en del blod og måtte en tur på intensiv hvor hun fik 4 poser blod, men på trods af det er den lille familie ved godt mod og lillepigen trives, hun har dog tabt sig 125gram men det er meget normalt i starten har de fået af vide, mormor ja hun er jo ræve stolt og er ved at købe sig fattig i alt muligt til babysser, jeg kan ikke lade være hun er så dejlig. Jeg håber i alle er ved godt mod og har gang i juleforberedelserne. Stort knus fra en nybagt mormor Jeanne. :lol:

Kære Jeanne

Tillykke tillykke med din nye tittel
Jeg forstår du er "rævestolt". Hvor er det godt at alle har det godt, efter en så traumatisk fødsel. Det er jo ofså svært at være ked at det, når der ligger sådan en dejlig lille pige i vuggen.
Min egen guldklumt er nu 4 1/2 måned og har mere end fordoblet sin fødselsvægt. Hu er bare så skøn, og når hun ikke smiler sødt eller pludrer, skriger hun bare så højt, at man bliver helt forskrækket. Hun har verdens smukkeste øjne og så har hun temperament.
Du har ber så meget at glæde dig til, og du vil sikkert købe dig fattig inden længe. Jeg er begyndt at holde lidt igen, for de har såmænd tøj nok til tre.

Et stort tillykke og en krammer :smt055

Kip

Hejsa.
Tusind tak, I dag er vi lidt nedtrygte fordi min datter er på operationsbordet hendes sår var begyndt at væske, så de må åbne igen for at rense det og sy det om, men efter det hun har været igennem er jeg sikker på at hun nok skal komme hurtigt på højkant igen. Stort knuz til alle fra Jeanne. :D

Kære Jeanne

Det er lidt hårdt for din datter og jer som holder af hende.
Selvfølgelig klarer sin datter sig godt. Hun har jo en masse at gæde sig over og komme hjem til. Som du skriver har hun jo været iegennem det var værre.
Din datter er måske lidt sårbar, når hun lige har født, men med den SUPER mormor, der er i familien, bliver det ikke svært at komme ovenpå igen. Der vil jo altid være et sted, hvor den lille famile kan hente støtte og hjælp.

Held og lykke :)

Knus Kip

Hej Kip.
Min datter er kommet hjem fra sygehuset, og er i fuld gang med at indrette sig med sin lille pige, der har været mange gæster både på fødegangen og efter hun er kommet hjem, alle vil jo gerne se den lille nye, min datter er træt for hun er jo ikke vant til at skal op om natten, men sådan er det jo. Det er underligt men jeg fatter stadig ikke at det er mit barnebarn, og når jeg sidder og ser på min datter når hun sidder med hende, kan jeg ikke forstå at hun er blevet mor, men det kommer nok når der er gået et stykke tid, en ting er i hvertilfælde sikkert, hun er bare så dejlig vores lille nye barnebarn. Stort knus fra Jeanne. :D

HEJ jEANNE :D
Et stort tillykke også fra mig,sådan en fødsel er et mirakel hver gang :roll:
Knus Biddi :D

Kære Jeanne

Jeg havde det ligesådan. Det er stærke følelser der kommer frem. Du kan bare glæde dig.
Det går bare så hurtigt. Min Lille " Møvs" Trine bliver fem måneder den 15 december. Hun er rigtig buttet og nuttet.
Dit lille barnebarn er så lille og ny og så dejlig. Jeg kan levende se dig, din datter og den lille pige.
Selvfølgelig er din datter træt. Min datter var også træt, og så var hun lidt " pirrelig", men det er gået over.
Jeg skal ind til dem nu.
Vi ses.
Knus Kip

Hejsa allesammen.
I dag har jeg været på besøg hos mit lille barnebarn, jeg fik lagt hende i armene med det samme, og der steg en vidunderlig føelse af varme op i min krop, at sidde der med et så vidunderligt lille væsen der næsten putter sig ind til mormor, jeg havde øjenkontakt med hende og hun smilede til mig så jeg blev helt blød i knæene, jeg fik lov til at skifte hende, hvor var det skønt, men man kan godt mærke det er længe siden at jeg selv har haft små børn, men det gik da godt, selv om jeg var bange for at hun skulle ryge ned af puslebordet når hun drejede sig hi hi. hun kom også i bad medens jeg var der, hun så helt salig ud, man kunne se hvor hun rigtig nød det, bagefter puttede hun lidt hos mormor igen, men så var hun også blevet træt af alt det nusserri, ja det er ikke sådan at være ny og hele familien elsker hende højt. forøvrigt skal hun hedde Victoria Mariia Vestergaard.
Jeg slutter for nu, efter en dejlig dag med min elskede lille trunte. :D

Kære Jeanne

Hvor vidunderligt at mærke, hvor meget du elsker det lille vidunderbarn. Sikke et sødt navn de har fundet frem til. Vores lille barnebarn kom til at hedde Trine.

Jeg oplevede i g¨år, at mit barnebarn blev bange, da hun så mig og det var ikke en rar fornemmelse, men det gik heldigvis hurtigt over igen. Jegtro hun følte sig meget lille, da hun jå på gulvet og " Store mig" kom og bøjede mig ind over hende. Pyt, så ved jeg at jeg ikke skal gøre sådan en anden gang.

Håber din datter er kommet sig helt efter alle " strabasserne".

Skal du være sammen med dit lille barnebarn juleaften?

Dejligt med lidt mormorsnak.

Knus Kip

Back