Det blev en pige!

Ja, så er det et år siden, jeg sidst skrev i denne tråd!

I morgen kan lillepigen så fejre sin første fødselsdag. Vi kører til Djursland i morgen ved middagstid, og så kører vi hjem igen hen på aftenen, når de små er kommet i seng.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se ungerne igen. Jeg har ikke set dem siden mellem jul og nytår, så det er også snart på tide.

I skal nok få et foto at se af ungerne, når jeg får taget nogle i morgen.

Knus, Anne :smi055
Kære Anne :smi313

Hjertelig tillykke med det lille vidunder. Der er jo intet der kan måle mig den følelse, at kigge på et lille nyt ´" under". Hver gang jeg ser en nyfødt vække det mange følelser til live. Et barnebarn er en gave, men du kender jo denne følelse fra de andre gange du har taget mofd et lille nyt familiemedlem.

Det er godt det hele er forløbet problemfrit, det er jo desværre ikke alle der kan sige sådan.

Jeg kan godt forstå, du er parat til at starte bilen og komme afsted. HVis jeg kender dig ret, så varer det heller ikke længe inden i drager afsted.

Endnu engang tillykke.

Knus bea :smi001

Stort TIL LYKKE med den lille nye i familien....:august6

Knus
Joanna

Tusind tak for lykønskningerne, piger! :smt058

Bea og Joanne, hun er nu ikke helt nyfødt mere. Det var hendes første fødselsdag, vi fejrede i går, men det gør nu ikke noget, for lykkefølelsen er den samme, når man ser de små pus, uanset om de er nyfødte eller de fylder 1 år!

Vi havde en fin tur, men I Guder, hvilken trafik på motorvejen sådan en fredag eftermiddag. Hvis så bare folk ville køre ordentligt, men der er virkelig mange, der kører råddent - især de store kassevogne med håndværkere, der ind imellem kører helt vanvittigt.

Når vi kører længere ture, kører jeg den ene vej og min husbond den anden, og i går var det så mig, der havde dagtjansen! Jeg føler ikke, jeg ser så godt, når det er mørkt, så jeg vil helst være fri for at køre om natten.

Nå, men den lille familie stortrives på trods af byggerod og samtidig travlhed på jobbet. Men heldigvis har både min søn og svigerdatter en evne til ikke at lade sig stresse. De sætter deres børn højere, end at hjemmet skal ligne en udstilling, og det er godt at se, hvor harmoniske og velfungerende, de alle er.

Sådan ser prinsesserne så ud i dag:

DSCN02172.jpg
DSCN02062.jpg

- og man behøver ikke være særligt gammel, før man ikke vil lade sig tryne af storesøster:

DSCN02092.jpg

Knus, Anne :smi055

Hej Anne...

Sikke nogle dejlige børn...

Haha...Ja, Bea og jeg er lidt "bagud"...svært at følge med ...smil....

Håber du må få en dejlig dag....:smi14

Joanna

Hej Anne

Sådan går det, når jeg åbner en tråd, ser på overskriften og tænker. Det var da underligt, for jeg synes da Lise lige er blevet storesøster. Jeg har ikke så stor tiltro til min " husker" lige pt.

Nu kan jeg så glæde mig over de dejlige billeder med et par herlige børn.

Knus Bea :august6

Kære Bea og Joanna

Alt forladt - det er heldigvis ikke tilfældet, at jeg endnu engang er blevet farmor.
Det må gerne vente et par år, men det kunne jo godt have været! :august37:

Knus, Anne :smi0055

Back