Search results

1. Heidi

Mon det var stress

Jeg har jo tit migræne :( Men må indrømme at jeg lige har oplevet en af dem jeg ikke har så tit og som får mig til at tænke over livet ... Fredag aften kunne jeg mærke at den var i anmarch og havde hovdepine og synsforstyrrelser og prøvede at komme det i forkøbet med migrænemedicin lå på...
  2. Heidi

Drømme

Nej jeg bliver altså lige nød til at fortælle om drømme for der er lige et par pudsige historier herhjemme ... tror i på drømme og at man drømmer hvad der sker eller at drømme kan fortælle dig noget ? Jeg er lidt fasineret af min datter hun har jo fået sine mens og de har været reglmæssige...
  3. Heidi

Lorte land

Hvad fanden er det dog der sker i det her samfund og snorksover alle mennesker eller er man bare ligeglad … ?? Nu ved jeg ikke lige om det er mig der er sortseer eller om det er mig der er paranoid (skal jo snart til fib undersøgelser og det er jo ondt i live og psykisk :D ) Men helt ærligt...
  4. Heidi

Et massage-sæde. En fed gave

Hmmm jeg prøver lige igen , jeg har altså lige skrevet det her indlæg en gang men har åbenbart kun gennemset det , og ikke sendt det ](*,) Ihvertfald kan jeg ikke finde det så bær lige over med mig hvis der er mere end et af dem (tror også jeg fik sat det i den forkerte kategori ) :smi025 Nå...
  5. Heidi

Dårlige Tænder Som Medvirkende årsag Til Sygdom

Oki det her har ikke noget med k vitamin at gøre men måtte altså lige skrive det alligevel , på den side Anina henviser til sad jeg lige og læste... og jeg kom til noget intressant omkring tænder... Dårlige Tænder Som Medvirkende årsag Til Sygdom Jeg har længe haft en mistanke om at nogen af...
  6. Heidi

Hjælp Efterlysning

Altså jeg har siddet hele dagen i dag og halvdelen af dagen i går og prøvet at finde ud af noget og nu vil jeg lige se om der er en her der kan hjælpe mig :D Jeg kan huske da jeg var lille og min oldemor boede i sydhavnen, der havde hun et køkken hvor skabenen var nærmest skrå .. de var smalle...
  7. Heidi

Aprilsnar

Nå er der nogen af jer der er hoppet i med begge ben i dag ?? Jeg har ikke gidet at lave nogen i dag , lige så meget fordi jeg ved at folk forventer det af mig og til sidst blev det for meget for min veninde gennem 33 år som ringede og sagde SÅ GØR DOG NOGET he he he Min søn på 18 år kom...
  8. Heidi

Mere fra Hejdien: Tun-rosti, kalkunbryst, fyldte peberfrugter

OKAY så får i også lige et par opskrifter som jeg har fundet og som jeg godt kunne tænke mig at lave .... Men ikke har taget mig sammen til endnu. I skal bare lige vide at dem jeg finder er baseret på at de skal være rimlig nemme at gå til og de skal have et lavt fedtindhold , så ergo mad der...
  9. Heidi

Svinemørbrad à la Hejdien

Hov i skal lige have den her den fandt jeg på nettet for et stykke tid siden og tænkte at den skulle prøves ... og kan kun sige ... prøv den :D Opskriften lød på 200 grader ca en time , jeg siger 50 min ... og 190 grader Halogen-ovnen bliver meget hurtigt varm og elmåleren tager en slapper...
  10. Heidi

Kender nogen her Carsten Vagn-Hansen?

Er der nogen af jer der kender til ham her Carsten Vagn-Hansen Læge, sundhedskonsulent Han er på noget der hedder dsgnet http://www.dsgnet.dk/ Derud over har jeg fået at vide fra hospitalet at han også vil være med indeover min sag , men jeg har så også læst og forstået at der har kørt...
  11. Heidi

God jul til jer alle her på siden

Så er det vist ved at være sidste udkald for mig her op til jul :D I dag bliver min datter hentet af sin far (kommer hjem igen søndag aften) og min søns længe savnede venner fra efterskolen invaderer huset, så jeg er den der er smuttet lørdag og søndag ( teenagerdrenge er lige så fnisende og...
  12. Heidi

Tvangsfjernelser af overvægtige børn...

Vidste ikke hvor.... altså jeg sidder lige i disse dage og hidser mig voldsomt op over debatten om tvangsfjernelser af overvægtige børn.. Så meget at jeg altså vil have nogen andre inddraget i den debat , så var det at jeg blandede mig i en anden debat hvor de diskutterede det og det blev så...
Back