Search results

1. Yvette

Coelho/julehistorie

:smi210 "«Det var julaften, og kongen og statsministeren var ute på sin sedvanlige spasertur. Kongen likte å se gatene pyntet til jul, men for å unngå at undersåttene hans brukte altfor mye penger på julepynt bare for å glede ham, pleide de to mennene å forkle seg som handelsmenn fra fjerne...
  2. Yvette

Infrarøde klær

Jeg fant noe interessant som jeg gjerne vil søke mer om. Jeg synes jeg har lest om det et annet sted, og tenkte det fantes her på forumet. Jeg finner det ikke, men det kan like godt være min manglende konsentrasjon. Les mer...
  3. Yvette

Drop morgenmaden

Nå ser det ut til at vi kan slippe frokosten. Enkelt for meg siden jeg aldri er sulten før langt ut på dagen, men jeg spiser pliktsomt frokost da jeg har lært at dette er det viktigst måltidet. Nå er jeg ikke så sikker lenger, men det skal sies at jeg er lettlurt når det gjelder slankemetoder...
  4. Yvette

Magnolia Yvette

Jeg vil fortelle dere en søt historie. :smt049 Jeg har en god venn fra barneårene og frem til i dag. Han bor ikke her lenger, men kommer for å besøke foreldre og søsken jevnlig. For noen dager var jeg sammen med ham hos hans foreldre, og han viste meg rundt i haven der. De har tradisjon på at...
  5. Yvette

Smaken av Danmark (Smagen af Danmark)

Jeg oppdaget akkurat nå i dette øyeblikk at jeg får en unik sjanse til å oppleve matglede i Danmark. :ny18 Tv-serien 'Smaken av Danmark' på NRK, og oppskriftene: https://www.nrk.no/mat/smaken-av-danmark-1.7203763 Jeg skal se de 2 programmene som jeg ikke har fått med meg. Jeg aner ikke hvor...
  6. Yvette

Georginer

Tjihi - ohoi...:smi071 Her er mine georginer pr i dag: :ny008 Ikke mye å skryte av ennå....:august15 Bare en liten smakebit.....:sport1: Hvordan vil dette gå....? :shock:
  7. Yvette

Bompenger

Hva synes dere om denne da?: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2487406.ece I Oslo skriker de om hvor forferdelig det er med bompenger. Bensinprisene blir satt opp. I Oslo har de trikker og busser og tog for å komme seg dit de vil - til en billig penge. Her i utkant-Norge er vi...
  8. Yvette

Herman Wildenvey - I Tanker

I TANKER I haven vandrer en prestemann. Han tenker alvorlig på Gud. Da lister lett over gangens sand en søt liten sommerens brud. Og presten slår øynene opp og ser at piken er såre skjønn. "Barn" si`r presten, "se, presten ber, og du forstyrrer hans bønn". "Jeg var på vei til min elskede...
  9. Yvette

Elisabeth Frizl og Viktor Frankl

Hei. Jeg kom over denne artikkelen for noen dager siden. Jeg har lest boken til Frankl som det her refereres til. Historien om Elisabeth er så skrekkelig og uforståelig...og umulig å fatte i all sin grusomhet. Men hun maktet å overleve, og også oppdra sine barn. Det er ufattelig..... Her er...
  10. Yvette

Ruth Maier

Jeg såg et program på norsk TV for kort tid tilbake, som omhandlet en norsk dikter ved navn Gunvor Hofmo. Der ble denne boken presentert, som blir mitt neste "bokprosjekt": http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2863657 Dere kan lese omtalen i denne linken. Jeg kommer tilbake...
  11. Yvette

Talent - Madonna Decena - I Will Always Love You

Heisa! Jeg kom over denne i dag: :smi037 Må bare innrømme at jeg synes den er rørende....
  12. Yvette

Pizza

:august23 Min sønn steker ferdiglaget pizza...vi sitter og stirrer... Mon tro om vi skulle ha varmet opp ovnen først? Det har tatt 10 min til nå, men vi sparer tiden det tar å varme opp vanlig stekeovn... Nå "hyler" min sønn at den er ferdig...!!!! Iler til... :oktober54:
  13. Yvette

Biff og kartofler a la Yvette

:oktober54::ny18 Jeg er i gang!!!:ny18 Holder på med mi første forsøk. Biff på risten under, og karofler på risten over. Jeg kunne bare ikke finne ut hvordan jeg skulle få "se lyset"??? :oops: Fant en liten knapp bak, som jeg trykket på, men da jeg slapp den igjen ble lyset borte. Prøvde flere...
  14. Yvette

Øjne, synet og stofskifte

Jeg vil gjerne skrive litt om problemer med øynene ifbm stoffskifteproblemer. Jeg har tatt 2 operasjoner pga dette. Den siste i går. Øyelegen min har omfattende erfaring med dette. Han underviser legene ved lokalt sykeus om øyeplager og stoffskiftet, og - han reiser rundt og holder foredrag om...
  15. Yvette

Shineclub.com

Jeg må vel bare innrømme at jeg har gjort meg skyldig i dette gang på gang...når jeg tenker på alt jeg har prøvd av alterativt. Og det er ikke rent lite.. Det jeg lengst har holdt ut med er produkter fra denne: shineclub.com Selv om dette handler om d-tox, så vil jeg gjerne dele med dere at...
  16. Yvette

"Bare en datter" af Steven W. Mosher

Dette får meg til å tenke på en bok jeg har lest for en tid tilbake. "Bare en datter" er en sterk beretningom ettbarnspolitikken i Kina. http://www.amazon.co.uk/Mothers-Ordeal-Womans-Against-One-child/dp/0316908339 Steven W. Mosher Chi An - Bare en datter Kvinnene i Kina får kun føde ett...
  17. Yvette

Yvettes vekttråd

Hei igjen jenter! :smi055 Jeg vet ikke om dere husker meg. Jeg var så vidt innom og presenterte meg, og så forsvant jeg like fort igjen. Jeg er Yvette fra Norge. Jeg har hatt litt personlige problemer som jeg har strevet med, så jeg har ikke fått vært her hos dere slik jeg tenkte. Jeg har...
Back