Overgangsalderen

Blogs

Threads
3
Messages
6
Threads
3
Messages
6

Om Overgangsalderen.net

Om vores hjemmeside

Threads
5
Messages
7
Threads
5
Messages
7

Kvindeliv

Kvindeliv og andet kvindestof

Dette er en gammel kategori, oprettet for 11 år siden, vi ikke har fulgt op på i de mellemliggende år. Det gør vi nu, hvor vi stille og roligt gennemgår alle emner, rydder op i døde links og gør opsætningen pænere, end det var muligt dengang. Når vi er færdige her, fortsætter vi med at rydde op på resten af hjemmesiden.
Threads
133
Messages
797

Stofskifte-butikken

Om Stofskifte-butikken

Grunden til at Stofskifte-butikken blev oprettet. Grunden til vores copyright-forbehold. Vores holdning til "thyreoidea-aktivisme" og grundene til at vi ikke linker til andre danske stofskifte-sites. Kort sagt: Om Stofskifte-butikken. Oprettet i maj 2016 og endnu uden indhold.
Threads
0
Messages
0
Threads
0
Messages
0
None

Jodmangel

Faktuel jodmangel er hovedårsagen til skadet stofskifte, også det autoimmune. For fremtiden vil informationen om jod kunne læses her. Oprettet d. 19. november 2016.
Threads
26
Messages
59

Medicinsk videnskab - fup eller fakta? Er medicinsk videnskab - fup eller fakta? Ingen af delene! Eftersom medicinsk videnskab ikke er baseret på målelige data, har den aldrig været, er eller kan blive "eksakt". Denne kategori er oprettet d. 24. juli 2017 og grunden er den seneste tid, den etablerede lægestandens massivt forsvar for "evidens baseret medicin", på bekostning af både erfaringsbaseret medicin, og medicin der (endnu) ikke lader sig bevise med de metoder, menneskeheden aktuelt har til rådighed.

Medicinsk videnskab - fup eller fakta?

Er medicinsk videnskab - fup eller fakta? Ingen af delene! Eftersom medicinsk videnskab ikke er baseret på målelige data, har den aldrig været, er eller kan blive "eksakt". Denne kategori er oprettet d. 24. juli 2017 og grunden er den seneste tid, den etablerede lægestandens massivt forsvar for "evidens baseret medicin", på bekostning af både erfaringsbaseret medicin, og medicin der (endnu) ikke lader sig bevise med de metoder, menneskeheden aktuelt har til rådighed.
Threads
4
Messages
5
Threads
4
Messages
5

Vacciner

Undersøgende blik på vacciner før og nu. Ikke for eller mod, men om.
Threads
23
Messages
51
Threads
23
Messages
51

Helbred, helse, sygdom

Kræft for ulydige

Anbefales IKKE til kræftsyge og deres pårørende, der stoler på og har tiltro til den konventionelle kræftbehandling.
Threads
40
Messages
154

Overvægt eller "bare" vægt

Threads
37
Messages
371
Threads
37
Messages
371

Kosttilskud

Vitaminer, mineraler, naturlægemidler - indhold, funktion, betydning..... artikler, links, nyhedsbreve m.m.
Threads
25
Messages
108
Threads
25
Messages
108

TERM-modellen

Gode læger har ikke 'besværlige patienter'. Dårlige læger går på TERM-kursus. Og bliver endnu dårligere. (Hans Prag 2008)
Threads
39
Messages
257
Threads
39
Messages
257

Bibliotek - en kategori for almindelige, ukrukkede

"Enmandsmagasiner"

Jernesalt.dk , Denmarkonline.dk , Kritiskportal.dk , Enmandsavisen.dk , Detfrieord.dk ... flere følger
Threads
5
Messages
19
Threads
5
Messages
19

Ordbøger og leksikoner på Nettet

Threads
37
Messages
38
Threads
37
Messages
38

Diverse links

Vær opmærksom på at de fleste links i denne "historiske afdeling" er sandsynligvis døde.
Threads
85
Messages
169

Members online

No members online now.

Latest profile posts

Karina wrote on Helle's profile.
hej Helle!! Dig kender jeg vist slet ikke - håber at komme til det!

venlig hilsen
Karina
Hejsa... næ, det kan jeg jo kun, hvis jeg ser det rigtige sted...he-he. Knus
Linda wrote on Zuzan's profile.
kan du slet ikke se at jeg er lige her???
Karina wrote on Linda's profile.
erstat "god og prof" med helhjertet og amatør - og så er jeg på!!! Ha ha ha :)xen Det er dejligt at lære dig at kende!
Venlig hilsen
Karina
Linda wrote on Karina's profile.
Hejsa Karina

Jo jeg fik skam din besked - jeg er selv temmelig grøn hvad alt det tekniske angår. Jammen så vil jeg da se frem til en god og proff rådgivning - sikken alle de dejlige produkter der ligger på denne side du har fundet. Kender nogle af dem og GLÆDER mig at bestille. Jubiiiii!!!
KH
Linda

Forum statistics

Threads
4,811
Messages
27,663
Members
28
Latest member
adminx
Back
Top