Er der nogen af jer der kender til ham her Carsten Vagn-Hansen

Læge, sundhedskonsulent
Han er på noget der hedder dsgnet http://www.dsgnet.dk/

Derud over har jeg fået at vide fra hospitalet at han også vil være med indeover min sag , men jeg har så også læst og forstået at der har kørt retssager om ham og at mange mener at han får penge fra kosttilskudsindustrien, han kender mig ikke (endnu) så derfor prøvede jeg via hans hjemmeside at beskrive mine symptomer for ham og se om han kunne finde en rød tråd som jeg ikke har hørt om mere

(det er det jeg siger der er gået en detektiv tabt i mig ) og jeg har nu fået et svar fra ham af og ganske rigtigt foreslår han mig kosttilskud (men det gør egen læge jo også ) og han har sendt mig et par yderst interessante artikler om borrelia (som der også står enormt meget om på dsgnet også ting som jeg ikke andede selv om jeg er medlem af borrelia foreningen ) dertil har han sendt mig noget om fib (som jeg også ved at min læge vil i gang med at tjekke op for og til sidst har han så sendt (hvad jeg syntes er den mest interessante artikel ) noget om utæt tarm...

Jeg vil gerne sætte artiklerne på her hvis der er nogen der vil læse dem, men da de er lange og jeg ikke lige ved hvor jeg skal sætte dem ville jeg spørge Admin først

Og ikke mindst ville jeg høre om nogen af jer kender noget til ham ud over det jeg har hørt som er negativt men det syntes jeg så altid det er når en læge går ind for det lidt alternative

Nå ja han har anbefalet mig læger som evt kunne hjælpe mig på mere utraditionelle måder (er klar til snart alt for at komme til at virke normalt igen) men da meget af det kost omlægning , natur medicin osv koster en bondegår vil jeg lige tjekke de forskellige ud først inden jeg evt gør mig til bankrøver

han skriver sådan her i sin mail til mig

Vedr. læger, der kan hjælpe dig med.opklaring og.naturlig behandling kan jeg anbefale lægerne på Institut for Ortomolekylær Medciin, Lyngby Hovedgade 37, 2800 Kgs. Lyngby. Tlf. 4588 0900.

nogen der kender noget til dem inden jeg begynder at søge højt og lavt ???

Nå men ved i hvad jeg er her jo slet ikke det er jul ...ville bare lige have skrevet det her mens det er nogenlunde frisk i erindingen og god jul

Hejdien