Viser resultater 1 til 26 af 26
Emne: Kip prøver fjernhealing
Threaded View
-
13-12-05, 10:51 #1
Kip prøver fjernhealing
Kære Kip
Jeg kan lave en fjernhealing på dig i aften eller på onsdag aften kl.21.00
Jeg skal have din nøjagtige adresse, hvor du befinder dig på tidspunktet for healingen, for at kunne stille ind på dig healingsmæssigt.
Vejledning fjernhealing:
Læg dig ned ca. 5 min før kl. 21.00
Kl. 21.15 er healingen slut.
Tag et par dybe indåndinger, og pust langsomt ud. Prøv at slappe af så godt du kan, evt. med lidt afslapnings musik i baggrunden....
Ved fjernhealing mærker nogle mennesker, en snurren i kroppen, andre varme, eller ligesom bølger der går gennem kroppen, og andre mærker ingenting.... Det kan også forekomme at man begynder at græde, men det betyder bare at der bliver løsnet op for nogle indestængte følelser...
Ligeledes kan det ske at man falder i en behagelig søvn, og det er helt i orden... Jeg vil give dig en general healing, og derefter gå ind og arbejde lidt med dit rodcharkra. Dit rodcharkra er din "base" - det er her man hviler i sig selv, og finder mental ballance... og måske vil jeg også arbejde lidt med dit solar plexus, det sidder i brystet, her er vores følelser tilknyttet. Men helt præsis hvordan jeg vil arbejde ved jeg ikke før jeg får forbindelse med dig....
Hvis det passer dig i aften, så send mig lige en mail...

Besvar med citat

Bookmarks